gymnasieval..

Kom hem för ett tag sedan och nu sitter jag här och pratar med mormor,pappa och mamma.
Det är för att mamma far snart och då skka mormor bju på mat osv. så mamma ville prata líte med dom, efter skolan så for jag och mamma till Högland och skulle prata med min syo. Jag ska nog välja något mellan  kramfors - stylist (makeup) eller Övik - Hotell & restaurang. Men vet inte alls vad jag vill gå..
Eller vill lämna övik men samtidigt inte, och kramfors är ju en håla som övik. Men där finns det åtminstonde en linje som jag vill gå om man säger så. Men vi får väl se hur jag gör, har ju fram till 15 feb.

Nu börjas det verkligen märkas att det börjar närma sig slutet i 9an, det enda vi pratar om på svenskan just nu är om nationellan som börjar v.6 på tisdag och sen samma vecka fast på torsdag. Så ja..
Det börjar ju snurra lite i magen och huvudet just nu, blir nervös men samtidigt inte. Känns som om det kommer gå rätt så bra trots allt, bara man tänker efter och tar det lugnt.
Nu ska jag gå och äta köttsoppa och fixa mig lite snabbt, ska nämnlingen snart på hockeyn med min goda vän Elin :) så skriver när jag kommer hem från matchen eller innan jag går :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0