godnatt!

Ne nu säger jag och mamma godnatt i guess!
Eller vi ska se sommaren med göran eftersom hon inte har sett den ännu,
och hon ska upp runt 8 imorgon tror jag så lika bra att gå och lägga sig.
Jag har ändå inget att göra uppe just nu, det har varit väldigt skönt idag :)
Haft riktigt kul också, inte såndära typiskt "mamma och barn" dag elelr vad man ska säga?
Min mamma känns mera som en vän än en mamma för mig och det är bra,
för då kan man göra det mesta tillsammans och nästan prata om allt med varandra.
Imorgon ska jag kanske vara med Rasmus, antar att vi ska se på skräckfilm..
Så ja.. kommer typ dö? :) haha ska även lyxa till det med kött och strips!
Göttgött, i veckan så skulle jag och pappa käka på max och min mormor vill testa äta på burger king (dom bor gatan över burger king och aldrig ätit där) haha, så det blir riktigt gott.
Frågan blir väl mera hur tusan jag ska komma upp på morgonen,men det löser sig:)
Godnatt, sov gott!


Hoppas mamma får det bra när hon åker<3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0