go' mat

Dagen idag blev absolut inte som jag hade tänkt mig, tyvär!
Vaknade runt 4 sedan så såg jag på "En galen dag i new york" eller vad den heter,
gick ner och gjorde lite frukost och sen så skrev mamma på msn och bad mig fixa mig osv. för vi skulle åka in till stan och äta på max, gaah så jäkla gott. Fast stripsen smakade bajs, och hamburgaren var bränd..
Men jag bah åt! hahah fast åt dock inte så super mycket, typ lite mera än halva burgaren och 3 chili cheese.
Men gött, ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Är jätte trött men ändå inte just nu,
får väl se om jag blir tröttare isånnafall får jag väl gå och sova lite tidigare :D!
Ne nu ska jag göra situps och ryggövningar och sedan packa lite.. yesyes!
Ha en bra dag så hörs vi väl senare ;).


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0