Gårn.

Sitter just nu på Gårn och kollar runt lite på internet, jag måste ta chansen när jag inte har en dator hemma (A) HEHE. Idag så var jag ju på friskis och svettis med 9orna från skolan och det gick bra! :D ahah, först hade vi typ ett gemensamt gympapass eller vad man ska kalla det och sedan delade dom upp oss i olika grupper, min klass fick prova på spinning i 20min och sen så skulle vi upp på Gymmet och kolla lite och sedan ner och köra lite boxning. Kul som tusan, har ett blåmärke.. ett pytti litet på insidan låret? haha..
Egentligen skriver jag det hära bara för att Jennie får damp på mig när jag inte skriver men nu har ni fått ett inlägg. TJOHO HA ETT BRA LIV.



jaacopbffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff  hihi8hihihihiijiihiihih.. /jacobbbb aka JAGOB??????????
jag tycker om frågetecken????

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

hallå hallå :)

haft en bra dag? :)

2010-01-17 @ 15:44:50
URL: http://voffsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0