gaahahaa.

Jag hatar att inte vara trött, jag har stängt av datorn och slägt alla lampor i mitt rum försökt sova.
Det gick inte så hedde på tv;n och skulle kolla om det var något bra där, självklart inte!
Och nu sitter jag här, men nu så såg jag att "Sjunde himlen" började så sitter och kollar på det.
Gaaah, jag kommer ihåg förut när jag var mindre och var så dära små töntig som man bara kunde när man var liten. Då satt jag alltid bankad framför tv;n och kollade när det hära var, och massa andra engelska serier.
Sen var jag så stolt för jag lärde mig oftast nya ord varje dag på engelska, trodde man var as cool.
Ne tusan vad jag saknar den tiden.. Då var det största problemet att man spilde saft typ.
Underbara tider, man kunde även springa runt naken utan att någon brydde sig!
Nu glor alla om man har en munktröja på sig till och med, (hhaha låter som om jag är as ful eller så).
Ibland så funderar jag på att bli nudist.. tänk hur underbart! Gå runt naken,
slippa tunga,dryga,tighta kläder osv. hahah ne nu ska jag sluta nattprata.
Jag bjuder på ett x antal fula och oseriösa bilder istället känner jag! :D

(Klicka på bilderna för att se i större format)
  
1. Låg och smsa och ville ta en fin bild :)
2. jag och katta min! ( Jag och katten min!)
3. Jag och min hunn (jag och min hund ;) )


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0