förlust

Jag förlorade på bowlingen, men inte var det långt i från vinst iallafall! :D
Mamma lyckades kastade klotet bakåt och vi rensade ränorna ett x antal gånger,
Hahha, men det var riktigt jäkla kul.. Det tyckte nog inte min bror dock.
Min bror har gått ner till staden så nu är det bara jag och min mamma här hemma,
haha vi har riktigt jääkla kul och spelar Wii mariokart.
Ibland börjar man undra om min mamma har smyg druckit,
vi hade tänkt att knäppa lite roliga bilder med min cam.. hahah
Mammma lutade sig mot camen trodde hon men i självaverket lutade hon sig bredvid datorn!?
HHAHAHA, här får ni lite fin fina bilder på oss så skriver jag sedan!


(klicka på bilderna för att se i större format)

  


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0