FOOOOOOD.

Idag efter skolan så gick jag och mamma och åt hos mormor och lelle, åt god mat!
Hemmagjord potatismos och hemmagjorda biffar, gaaaaaaaah. finns inget bättre än hennes mat.
Sen så skjutsade Lelle hem mig till lägenheten, har nyss duschat och nu sitter jag här och väntar på Marcus. Fast ska nog ta och städa lite innan han kommer och fixa mig lite. Och snart hoppas jag att min mami kommer hem med godsaker åt mig (dricka och godis, me likeee!). Vi ska nog se på film eller något sådant ikväll, han ska även sova här så slipper han åka hem så tidigit. haha, den första som provar bäddsoffan i nya lägenheten, även den första som sover över här. Men nu ska jag ta och ordna upp allt här innan han kommer.
Vi ska nog flumma på och göra ett videoinlägg ikväll med så! haha, ha en bra dag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0