Flytt..

Sitter just nu hos Elin i hennes nya lägenhet och äter godis och snackar lite skit :).
Hon har nyss flyttat hit någon gata över mig så igår var hon hos mig och snackade skit och åt tacos.
Fast just nu sitter hon och bäddar sin säng så jag lånade datorn en stund, gud vad drygt det är när man går in på bilddagboken och facebook jätte många vänner som vill bli vän med en osv.. haha.
Ikväll eller ja senare ska jag hem och se på Johan Falk vapenbröder kl.9 på 4an,Eftersom vi inte har hunnit skaffa boxer ännu så har vi bara 1,2 oich 4an.. känns ganska dryg om man säger så och desutom ingen internet och sen har jag inte pengar på mobilen så känner mig jääkligt isolerad. Men får pengar på onsdag så då ska jag fylla på mobilen och färga mitt hår :). blir nog nice. Ne nu ska jag vara lite social med Elin, :) puss.




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0