finally!

Internet har inte varit 100% bra idag om man säger så, loggas ut och in från msn osv.
Blev less så jag hedde (satt) på en film, eva och adam! haha så underbart.
Och när den var slut forsatte internet att dampa så jag hedde på en annan.. kommer inte ihåg namnet.
Den var iallafalla rätt så bra, och nu kom jag på en sak jag skulle säga!!!
Igår på festen så sa typ 3-5st att dom läste min blogg och att den var bra osv.
Gaah, blir så glad :D! Just nu sitter jag här osminkad och äter lite popcorn,
men har råkat saltat dom för mycket så det känns som om mina läppar är en meter lång..
Hm.. vilka tråkiga inlägg det blir nu känner jag, men har inget att skriva om cuz' allt jag har gjort idag är att ligga i sängen vid datorn och tv;n, duschat, ätit, och.. legat här :D! haha. roligare inlägg kommer inom snar framtid.
Ne nu ska jag chilla vidare här i sängen och kolla vad tusan jag ska göra imorgon (vakna tidigt iallafall så ska inte somna runt 6-7 som i morse..)

Några bilder sen igår som jag har fått tag på, två bilder är även från festen i måndags.

every minute u spend sad, u lose 60 seconds of fun!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0