äntligen!

Ville bara säga att jag är back on track nu för er som bryr sig :D.
Nu har jag och min mamma fått låna internet av grannen under oss så vi slipper vänta 4-6veckor till.
Det har nog inte hänt så speciellt mycket sedan jag skrev sist.. Färgat håret,löshår.. ja allt i think.
Har prov på fredag (imorgon) i sammhällsekonomi (i so dååå), sjukt drygt sägerr jag bara!
Och började plugga idag.. dåligt karin! men jag ska försöka kirra det ändå.
Jag har inte så mycket mer att skriva just nu för jag springer mellan sängen och datorn och kollar mitt te. jag och mamma ska sätta oss i soffan och dricka te,äta araxbollar (?) och snacka skit! :D haha.
Aja jag tänker iallafall bjuda på lite bilder tänkte jag :).


Bilden tog jag nyss för er som ville veta :)


Hahah, den hära bilden är så ful!
Ser ut som om jag försöker få han att le..


tjoho jag tror jag är cool.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0