100 sanningar.

100 sanningar om mig!

1. Sova är nog det bästa som finns, skulle kunna sova hur länge som helst.
2. Jag tycker själv att jag gör mycket hemma - diskar osv. men inte min mamma. hehe
3. Jag går i 9an
4. Jag funderar alldes för fullt på vad jag vill gå men kommer inte på något bra.
5. Jag hatar att svara när det är dolt nummer, tror alltid det är polisen ;o
6. Jag svarar aldrig på hemtelefonen när jag är ensam hemma,tror alltid att någon kommer komma in i lägenheten osv. och döda mig när jag står med ryggen mot dem.
7. Jag öppnar aldrig dörren om det plingar/knackar på när jag är ensam hemma, om jag inte vet att någon ska komma.
8. Jag har aldrig dragit en tand.
9. Jag tycker om att vara själv och skulle kunna vara en ensam varg.
10. Jag älskar att köra skoter och åka snowboard.
11. Finns inget bättre än att köra skoter eller åka snowboard i pudersnö!
12. Jag blir alltid missnöjd när jag färgar mitt hår, men lär mig leva med det. enda gången jag har varit riktigt nöjd sen dagen jag färgade det var ljus brunt och nu mörk brunt.
13. Musik är det jag älskar mest av allt.
14. Den som kom på nudlar är underbar och jag älskar den personen.
15. Jag vill ha kort hår men samtidigt vill jag ha långt..
16. Jag borde klippa mig snart men jag orkar inte gå till frisörn så klipper hemma.
17. Jag har tagit hål i läppen själv har dock inte kvar det. (har en annan nu ju)
18. Jag har haft hål i läppen där nere i mitten, och på sidan, även i näsan och i naveln.
19. Jag är rädd för kärlek..
20. Är as rädd för spindlar och att bli lämnad själv.
21. Min största fobi är fötter.. jag kan gråta om jag får en fot för nära ansiktet, jag sover med sockar.
22. Jag har nästan bara äldre kompisar och därför känner jag mig liten.
23. Jag har glasögon, men använder dom aldrig.
 24. Jag är otroligt jäkla lat.
25. Jag vill flytta utomlands och jobba där,vilket jag tror jag ska om jag går hr. (hotell och restaurang)
26. Skulle kunna göra allt för att slippa övik.
27. Jag har svårt för att lita på folk.
28. Har mest svårt för att lita på tjejer eftersom dom snackar mer skit än killar.
29. Vill inte att någon ska veta nått mycket om mitt liv.
30. Jag har en bästa vän, Elin jonsson, fast inte ens hon vet allt om mig.
31. Tycker att alla i övik är omogna eftersom alla mobbar dom som är bög,lebb osv.
32. Jag älskar att festa.
33. tycker om att vara med hästar.
34. Tycker att det är snyggt med smala tjejer.
35. Vill ha en kille med muskler
36. Jag vill ha en tatuering.
37. Har lust att göra den där ingen ser, eller man ser den om man vet om den.
38. Jag är 162 och en halv, blir "mobbad" för min längd och därför använder jag högklackat.
39. Jag vill gå ner 10kg, jag tycker inte att jag är tjock
40. Jag tar åt mig jävligt mycket om folk säger elaka saker till/om mig.
41. Har svårt att börja gråta.
42. Blir lätt irreterad och om man forstätter irretera mig får jag damp.
43. Har bättre minne när jag är full än när jag är nykter.. hur går det till?
44. Jag ahr haft två ormar.. vi frös ner dom i frysen
45. Jag har svårt att gilla kläder jag gillar och passa mig eftersom jag har stora höfter.
46. Min första katt hette Maja och jag styrde hon i en dockbarnvagn.
47. Jag har lätt för att börja gilla folk, men svårt för att bli riktigt kär.
48. Jag hatar att prata i telefonen.
49. Brukar undvika så ofta som möjligt att prata i telefonen mest för att min röst blir så mörk.
50. jag önskar jag hade ett badkar
51. Älskar att bada ute, jag älsskar att bada!
52. Älskar att visa mig utan smink för folk, vet att jag fortfarande ser rätt så bra ut och har en bra hy.
53. Jag är nöjd över mina bröst men vill gärna ha större, nu snackar vi inte dom största i världen utan bara större. och fina och nnaturliga
54. Jag vill göra silikon när jag blir äldre.
55. hatar mina tänder och mitt lende.
56. Jag är ganska blyg inför folk jag aldrig har träffat förut.
57. Men jag "övervinner" mig själv och försöker vara social och inte se ut som om jag vill dö
58. Jag har ordentlig så kallad knullruffs när jag vaknar. 
59. Förstår mig inte på folk som trycker upp brösten och visar dem för alla.
60. Jag tycker inte om att vara på fester där man inte känner någon.
61. Jag saknar tiderna med en kompis..
62. Jag sover väldigt länge om ingen väcker mig.
63. Har ett konstigt morgonhumör och kan bli skit sur om jag vaknar upp på fel sätt och därför är jag oftast tyst på morgon eller sitter vid datorn tills jag känner att jag kan prata med någon.. kan lacka på folk annars-
64. Jag är jävligt kittlig, överallt! Får något fel om nån kittlar mig.
65. Jag har en lista på saker som jag vill göra innan jag är 18!
66. jag älskar att smörja in mig med body lotition
67. Jag har bott i hus och lägenhet, har flyttat alldes för många gånger.
68. Tycker inte om att ta kort på mig själv, för mer än hälften blir misslyckad.
69. Jag älskar att fjanta mig och vara barnsligt.
70. Det värsta jag vet är killar som tjatar, det kan vara om vad som helst. Gillar jag en kille, så tjatar han en massa om något, så slutar jag gilla han direkt.
71. Min dröm är att bo i stockholm,göteborg,falkenberg,USA, osv.
72. Har funderat på att gifta mig rik
73. mina vänner är dom underbaraste jag känner.
74. Jag vill ha barn, en kille och en tjej. dom ska heta någon engelskt.
75. Att fika någonstans är nog det bästa som finns.
76. Jag hatar att dom har tagit bort McDonald's i övik.
77. Jag ska kanske utomlands till sommaren, jag längtar-
78. Jag vet inte vem jag kan lita på.
79. Jag är otroligt skolless.
80. Jag älskar att läsa fjortisbloggar, garvar lika mycket varje gång.
81. Har inte träffat min morfar sedan jag var 6 tror jag.. han är rik
82. jag vill äta sushi.. 
83. Jag äter det mesta, tycker att det är kul att testa nya saker.
84. Ibalnd så äter jag lite och ibalnd så äter jag hela tiden,blir aldrig mätt.
85. Jag har inget smeknamn
86. men har kallas typ kakka och sådant.
87. jag hade två hundar,en växte jag upp med och en tog mammas fd. nu när vi flyttade..
88. Förstår mig inte på killar/tjejer som blir kåt av att kolla på porrfilm.
89. Jag tycker att Megan Fox och audrey kitching är dom snyggaste brudarna ever!
90. Tycker inte att någon killkändis är snygg.
91. Jag borde egentligen sova
92. Jag är mörkrädd som fan, kan inte gå ute själv när det är mörkt, går jag själv så pratar jag alltid i telefonen, eller låtsas prata i telefonen iallafall.
93. När jag ska sova själv och det är mörkt i rummet kan jag inte ha fötterna utanför sängen, knappt utanför täcket. Är rädd att någon under sägen ska ta tag i mina fötter och dra ner mig.
94. Jag tror på spöken, jag vet att spöken finns.
95. Hatar att sova när det är ljust men ändå är jag mörkrädd.
96. Jag älskar french hotdog från statoil, med kokt korv-
97. Jag både snusar och röker,men försöker sluta-
98.  Godis är det bästa som finns.. efter jordgubbar.
99. förstår mig inte på vissa killar ibland..
100. Nu ska jag gå till sängen och sova! eller nne ska se på film och äta tomat.
Den som läste allt är nästan värd en puss!


Kommentarer
Postat av: petra

fina sanningar, känner igen vissa lite 8-) haha.

och jag läste allt, så nu jävlar ska jag ha en puss! :D

2010-01-28 @ 00:26:57
URL: http://petraforsgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0