Vitlök

Idag så satt vi tills vid lunchfolket började droppa in och då började vi hacka vitlök fyfan, luktar massa vitlök i mitt rum nu, Ändå så har jag tvättat händerna men alla saker som jag har hittat som luktar mycket..
Sett lite filmer när jag kom hem eftersom internet inte funkade för mig, sen så kom Brittany och det funkade för henne.,. Sen så funkade det för mig ;o Så inte okej alltså. HAHAH, och för ett tag sedan så kom Ludde. Jag är fortfarande mätt sen lunchen och den åt vi runt 12-13 tiden ;s helt sjukt, men det är bra! En riktig batningskur kan jag ju lova, tror Andre skulle komma snart och sen så ska vi se på film. höhö, Sara som också jobbar där jag har prao är underbart rolig! HAHAH, går inte att förklara med ord hur rolig hon är. Ne nu kom Andre som ska se på film, ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: sara

:D

2010-02-26 @ 18:44:56

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0