Varmt?

Har nyss hoppat ur duschen och nu sitter jag här och ska skynda mig med att skriva ett inlägg innan Ludde och Brittany kommer tillbaka, igår så åkte vi lite bil med K-len och Andre. Hade kul som tusan.
Drack lite öl och nått annat äckligt, haha (okej öl är gott men ändå).
Sen så skulle vi hem och då slutade det med att Ludde sov här, vi skulle se på "det regnar köttbullar" för  tredjegången gilt.. Stängde av den efter halva och sen så somande jag ganska fort.
Var svår väckt imorse fick jag veta, han försöka väcka mig i 1-2 timmas xD
Sen så måste man väcka mig på rätt sätt annars så är jag sur hela dagen så han var väl rädd att han skulle få en och en annan käftsmäll :) HHAHA, Brittany kom hit och skjutsade hem honom för han skulle duscha osv. Så jag passade själv på att duscha och snart (när dom kommer hit) så ska vi åka hem till Brittany.
Vi ska baka kladdkaka och äta annat gott och se på film elelr något sådant, blir nog nice.
Sen hem ikväll och försöka sova.. måste även städa rummet ser jag nu, hehe (A).
Imorgon så hoppas jag att jag får min nya mobil, så då är allting skönt och som vanligt.
Jag menar från att ha touch och knappt kan skriva på någon annans vanlig mobil till att ha en vanlig GAMMAL mobil som är ännu jobbigare att skriva på.. Ifs så köpte jag en utan touch, men det ordnar sig!
Ne nu ska jag smörja in kroppen och klä på mig innan dom kommer så ja,
Skriver antagligen senare när jag har kommit hem eller liknande.
Juste påtal om rubriken, det är rätt så varmt nu och solen lyser, typ 0.3 var det imorse.
Så det börjar närma sig vinterns slut kanske? ;) ne.. det kommer snöa imorgon
Ha en bra kväll :)!





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0