trött

Elins mamma väckte mig runt 10 över 8 imorse, så jag klev upp.
Vi skulle till stan, men Elin sa att hon hade jätte ont i magen så hon skulle inte åka till öppet hus.
Men vi åkte ner till stan och handlade osv. Var sjukt nära att somna i bilen.
Kom hem runt 9 kankse? gick och la mig direkt, var sjukt trött.
Men då gick det inte att somna, så somnade runt 10 halv 11? och vaknade för en timme sedan.
Är lite mera utvilade nu än vad jag var imorse ;). Ikväll vet jag absolut inte vad som händer.
Kanske leker med Elin, eller så sitter jag här hemma själv och kollar på melodifestivalen.
För er som har missat eller inte bor i Övik så är melodifestivalen här i min stad tonight!
Blir sääkert bra, hade tänkt att klä på mig, gå ut en stund, kanske diska osv.
Sen så och duscha, ta ansiktsmask eller nått också :).

Förresten min katt typ "löper" eller vad man ska säga? ahaha,
sjukt drygt, mjauar hela jävla tiden,gå med arslet i vädret och kroppen neråt.
Just nu vill jag bara slänga ut hon.. haha Tur hon är en inne katt säger jag bara!
Senare ska jag fixa bilderna på mig och kanske fixa design,beror på vad jag gör.
HAHAHA, min bror lyssnar på någon jävla låt från han som har skrivit "hönan agda" tror ja? :s



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0