svennefamilj.

Kom hem från skolan för typ en timme sedan eller liknande, mamma hämtade mig oc sedan for vi till ica kvantum för mamma skulle säga hej till sin kompis, och here i am! Har fan inte gjort något speciellt idag, eller jo var i skolan.. Kunde tagit sovmorgon men inte fan säger någon att vi inte har någon lärare på svensk/engelskan!? FYFAN VAD LESS JAG BLIR, jag klev upp i onödan.. haha, sen lekt med Ullis, spelat in fula videos HAHHA.
När hon lagt in dom på datorn så lägger jag in dom och när jag fått min jäkla usbkabel så kan jag lägga in den vi har på min mobil. Lovar att dom är 100% Seriösa, hahha ne fyfan inte fan kan man vara seriös någon gång känner jag. Gick även och sjöng "hejhejhejhej här är jag, lika fin varje dag" och vinkade till alla.
Det är typ någon smurflåt skit sak? Hittade den dock inte på Youtube. Ne nu kom Brittany så ska väl vara social med henne tills jag ska äta, min mamma ska göra typiskt svenne mat med stuvade mackaroner och korv.. Känns dock inte lockade för mig som har ätit det medans mamma har ätit indisk go' maten.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0