Sushi

Idag så var jag med Emilia vi gick runt på staden och kollade på massa kläder,
hittade ett par sjuuukt snygga jeans på bikbok som jag ska köpa imorgon :)!
Efter ett tag så gick vi till brownies (?) för att äta lite sushi,
det var riktigt gott men kunde varit godare om det hade varit lite mera smak.
Det enda som smakade egentligen var sojan och det andra gröna haha,
ska nog testa göra det hemma någon gång istället :)
Efter det så gick vi till waynes för att fika lite, tog en varm choklad med grädde och marsmellows(?).
HAHAH,vet absolut inte hur det stavas och orkar inte söka upp det just nu.
Efter ett tag så ringde min mormor och frågade om jag ville komma och äta pizza med dom,
jag menar.. vem tackar nej till pizza? ;) Så gick dit och åt lite pizza och drack dricka.
Och jag kom nyss hem, min syster Belinda skjutsade hem mig (orkade inte gå i kylan)
Så just nu sitter jag bara här och funderar på om man ska utmana bror min i mario kart?
Kanske skulle ha vart något menar jag, haha.. Kommer nog förlora men ändå.
Ne nu ska jag göra något annat än att sitta här :) ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: emmalindqvist

asså är verkligen rå fisk gott XD :D?

2010-02-02 @ 21:35:57
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0