sorry.

Förlåt för att jag inte skrev igår, men igår när jag kom hem från skolan så satt jag mig vid datorn en snabbis och sedan gick jag och dusca sedan satt jag här lite till.. Sen gick jag och skulle fixa mig, försökte göra videoblogg.. det kommer en annan dag istället. André och Robin kom hit lite för tidigt än vad jag hade förväntat mig, så stod och drack en grogg och hade precis fixat klart mig. Så var bara att klä på mig (hade underkläder och en tröja på mig), sen så åkte vi ut och snurrade, skjutsade massa fulla människor. Robin och Andre åt på max osv. Sen så kom jag hem runt halv 4 :). Ikväll blire kanske att vara ute och åka igen, vi får väl se vad som händer och sker.
Just nu så hade jag tänkt att ta mig upp från mitt kuddhav (sängen) och gå och ta ett glas oboy och chillarilla gorilla.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0