sömn..

GAHA, jag känner att jag behöver sömn just nu. Men det sjukaste är att jag inte är trött.
Men jag borde ändå sova så jag orkar kliva upp imorgon och inte missar bussen osv.
Vi har andra nationella provet i svenska,uppsats skrivning..
Jadu vet inte alls hur det kommer gå, det får vi väl se ;).

Gick till mormor idag och satt och pratade lite med henne,hjälpte en sak med datorn.
Sedan så gick vi ner till burger king och åt, sjukt gott säger jag bara. Men max hamburgare slår allt fortfarande, men gosh vad stripsen var mycket godare på burger king. Sjukt att jag oftas pratar om mat..
Efter maten så köpte jag en milkshake med choklad smak, fytusan vad det satt bra i magen.
Gick till Okq8a och skulle köpa godis till nationellan imorgon, mums!
Sen så har det inte hänt något mer intressant i idag, gud vad tråkig det är egentligen.. Det enda ni får läsa är om mitt liv, vad jag gör på dagarna, hur less jag är på skolan, vad jag äter, hur modo spelar osv.
HAHA, men ja. Kan vara skönt att bara kunna skriva ner det också. OM det någonsin skulle hända något kul i mitt liv under dagen så kan jag alltid gå tillbaka och kolla på det..
Ska se på film och sova lite nu, så jag är pigg och alert imorgonbitti (vilket aldrig lär hända).
Ha en bra kväll så skriver jag imorgon :)

JUSTE! mamma smsade nyss och sa att Plutten/Prakash hade ramat in fotot på han och mig och hängt den i baren så alla som är där kan se mig, något pinsamt kan jag ju lova. HAHA, får åka dit och titta på det snart tycker jag.
Har även sökt ett sommarjobb. Men godnatt!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0