snowboard time.

Igår så åkte jag bil med Andre, kuligt! somnade inte förän 3-4 någongång? och vaknade/blev väckt för en halv timme sedan. HAHA, vafan gör hon vaken nu undrar ni nog, men det är så att jag och mamma ska åka till skule och åka snowboard (eller jag ska åka snowboard och mamma slalom), blir nog as kul :).
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte ens åkt iår.. Men åker idag, sen nästa vecka på fredag då vi har friluftsdag )(?) med skolan för då ska jag till solberg och åka ;D Blir nog awsome! 'Men ska gå och äta frukost, skriver när jag kommer hem. Så ni märker väl om det gick illa att åka eller inte ;). Ha en bra dag, eller kul morgon.. eller nått!


Gammal fin fisk bild ;) Skulle vara med i andra inlägget som jag skrev igår men den laggade så he den här istället.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0