Skogen.

Idag efter skolan så skyndade jag mig in till staden, snabb köpte ett par byxor på gina.
Kostade 99kr och var riiktigt jävla snygga! sånt gillar vi,
sedan åkte jag och elin bussen till hemling där hennes pappa hämtade upp oss,for och handlade.
Sen for vi till huset i nyliden, vi har inte gjort något speciellt.
Eller hjälpte hon med sin fotouppgift tills imorgon, lägger ut dom imorgon med.
Och nu ska vi gå och se på solsidan elelr vad det hette? haha sen så lär vi nog sova,
båda är as trötta så det är skönt. Ska upp runt 8 eller tidigare imorgon också så..
Ne nu ska jag gå och sätta mig i soffan så slipper hon vara så ensamen ;).
Här är bilden som vi skulle efterlikna



Våran blev ungefär såhära, oredigerad dock.

eller aa elin lekte med kontrasten bara.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0