Sjukhus..

Carro for för typ 1-2timmar sedan? och nu sitter jag här och försöker göra lite läxa, nog för att jag har prao nästa vecka men det kan vara skönt att ha det bort gjort! Jag och mamma ska snart åka och handla och sedan åka till Elin på sjukhuset, usch.. Känns så äckligt, jag hatar bokstavligt talat sjukhus, jag vet inte varför men är så jävla rädd varje gång jag är där. Dock så har jag inte berättat det till någon utan brukar tvinga dit mig själv, men när jag är där behöver jag ha någon med mig och ja.. Och jag klarar inte utav att åka hiss, fyfan.. Är så jävla rädd för hissar så det finns inte, seriöst jag skulle kunna börja gråta i en hiss. Oftast så blir det så att jag brukar stå och skaka något så jag ska känna mig mindre rädd, går väl lite som det går.. Men ja nu ska vi åka, ni märker väl om jag överlevde ;). Lägger in bilder på mig och Carro när jag kommer hem.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0