sista dagen.

Idag var det sista dagen på praon, kommer verkligen sakna folket kan jag lova. Spec Sara ;).
Vi har suttit och lekt guldfiskar (as fina,jag lovar!). försökt baka.. men misslyckas x'D
Ja denna vecka har verkligen vara oerhört rolig, hoppas vi har prao snart igen.. Fast jag vet att vi inte har det ;s Fast om jag bor kvar i Övik och går Hr så lär jag verkligen söka prao där, och ni andra som inte har testat maten där. GÖ DET!! dom har lunchbuffé till halv 3 och det kostar 80kr (otroligt värt, om ni tänker efter så tar det mesta 120kr för buffé), och det är otroligt god mat och dom som jobbar där är jätte trevliga!

Nog pratat om det tror jag.. Ullis ska skicka bilder sedan, så får ni se våran lilla Sara ;).
Just nu så gör jag mat, kyckling och  potatis :) HAHAHAHA, inte så passande jag vet...
Men tog bara något som jag hittade och var gott, känns otroligt jobbigt med en skolvecka kvar och sedan lov.. När typ halva sverige har lov redan ;o. Inte kul alls, men ändå.

På söndag så ska jag hälsa på Eliin på sjukhuset, ska även hälsa på en annan vän som blev inlagd idag. VAFAN VILL SJUKHUSET MINA VÄNNER!? :( Men Eliin är iallfall rätt så pigg nu så det är skönt, men inte han..
Bara att hoppas på det bästa liksom :). Ne nu ska jag göra klart maten så min mami blir glad när hon kommer hem,.

Kommentarer
Postat av: sara

Va gullig du är :)saknar er redan/ PUSS

2010-02-26 @ 23:02:08

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0