puhf.

Äntligen klar med plugget, känns otroligt skönt kan jag lova. Tror jag ska koka lite mera te men först ska jag duscha så jag kan mysa ner mig i soffan framför tv;n, nyduschad och ha mys.
Eller mys.. mera ta hand om sig dag! Gah, ibland är det skönt att ha en dag ledig osv. Och bara kunna chilla göra läxor osv. så man har gjort klart det. då slipper man tänka på det sedan :D.



Innan jag började plugga..


och efter. För mycket plugg gör så man blir en katt, inte illa va? :)

Påtal om katt, måste berätta att min katt är rätt så sjuk!!
Hon springer fram och tillbaka i lägenheten tillslut så tar hon sats och hoppar på väggen!?
HAHAH, ser ut som om hon tror att hon är typ spindermannen eller nått.
Sen lägger hon sig och vila i typ 10min, sen samma runda om och om igen xD
Ganska underhållande när man har tråkigt kan jag ju lova iallafall.
Nu när jag har städat och pluggat ska jag belöna mig själv med guacamole och tacochips.
Ni som inte har provat, testa den säger jag bara!! usch vad gott det är.
Ne nu ska jag hoppa i duschen så jag kan belöna mig lite. haha,
känns som om jag kommer somna otroligt tidigt ikväll, otroligt skönt säger jag bara.
Ha en bra kväll så ser vi om jag somnar vid tv;n eller inte ;).

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0