Plugg.

Har prov imorgon i No så sitter just nu och pluggar men helt ärligt.. JAG FATTAAR INTE ETT SKIT!!
Varför måste jag vara så jävla dålig på no för? speciellt när det väger så mycket (fyra ämnen)..
Men ska verkligen försöka, fast failar jag (vilket jag mest troligt gör tyvär). Så ska jag satsa mera på det vi har nu + mycket roligare än värmelära.. hahha, jadu vi ser väl hur det går.
Medans jag försöker plugga så ligger jag här och lyssnar på bra musik, slipknot,in flames,korn,dope osv.
Och dricker dricka, och ja skriver i bloggen? haha, min katt har damp som vanligt osv.
Förresten så tänkte jag göra "smink"videoblogg om hur jag gör fest sminkning och vardagssmink.
Inte för att jag sminkar mig varje dag dock eller samma varje dag men det jag oftas gör,
är inget proffs på att förklara hur jag gör eller liksom visa det, men ska försöka! :)
Var osminkad i skolan idag, och sen så efter jag städat så skulle jag testa göra en sotning,
en vardags sotning alltså :) är faktiskt nöjd, måste dock köpa ny SVART ögonskugga..
Min är typ mera mörk grå än fast det stod svart, sånt suger verkligen.. heheheh
Men ska forsätta plugga så bjuder på några bilder så länge!








Sista bilden bjuder jag på, jag menar.. måste visa vem jag verkligen är ;) haha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0