plugg & städar-mössa.

Kom på hur ful rubriken var, tänk om det fanns mösser och när man satt på dom på huvudet så började man städa eller plugga ;o. HAHAH.
Min katt hedde ner en kruka på golvet så jag sopade upp det och insåg hur jag var taggad för att städa, så jag tömde kattlådan,duschade den, osv. Så nu har jag fint här hemma igen och nu.. ska jag plugga :).
Eller ska göra några hemuppgifter till no;n och sedan börja med ett hemprov på so;n (som var frivilligt) men det känns bra, gör mitt bästa och kanske har en chans att höja betygen (Y). Högre poäng skadar ju inte precis, och bli kallad "pluggis" osv. i nian? det är det värt, man kommer in på det man vill gå osv.

Hade även nationella i svenska idag, läsförståelse. Det känns som om det gick ganska bra.
Och på torsdag har vi läsförståelse.. det kommer sugaaa ;(.
Men ska gå och plugga lite nu så skriver sedan :) Ha en bra kväll!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0