nytt.

Det är ju ny månad,nya tider,nya chanser och ny tid till att förlora.
Den hära månden blir man extra "skärpt" i skolan, det är nationella som ligger och väntar..
Redan nästa vecka sätter det igång med svenskan, usch.
Sedan alla val som står och knackar på dörren när man ska välja, man blir galen!
15/16år och ska välja ungefär hela sitt liv, välja något man ska läsa om i 3år till + kanske högskola.
Höga krav och tunga val kanske man ska förknippa nian med? :p
Men det känns samtidigt skönt att i stortsett så går det inte att sänka betygen,
och det är väl tur! Ne låt det gå som det går och var nöjd med betygen.

Just nu är jag less på vinter och snö, när jag sa att jag ville ha snö menade jag inte en halv meter snö. Och absolut INTE efter julafton! och med kyla menade jag intw -30, så man fryser inomhus och förfryser fötterna utav att vara utomhus! INTE OKEJ ALLTSÅ.
Nått som är ännu mindre okej det är att min mamma klev på planet mot goa för en timme sedan,
det är runt 32grader där! och runt 20grader i vattner tror jag det var, det är inte okej!
Jag vill också tillbaka till indien :( not fuuun. Men får söta sms utav en ´kille där nere ifrån som blev kär i mig, så håller mig upptaderad om livet,vädret och sesongen ;)!
Ne nu ska jag gå och göra lite frukost och första mätta min mage som skriker.
Ha en bra dag så skriver jag senare :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0