nana.

Blev inte så mycket skrivet igår, jag for till gårn runt 6 och var där till kl.12. och sedan så skulle jag åka hem med Andre men då blev det så att vi var ute och snurra till halv 3-3 så det var kul, Han hade skaffat nya vinterdäck så vi åkte runt och provade dom med att t.ex. stanna mitt i en backe, sladda osv. Riktigit kul.
Kom hem och släckte ner allt här hemma och somnade nästan direkt bara jag la mig ner i sängen.
Drömde en jätte konstig dröm, en kompis blev tsm med sitt ex medans han var kär i mig och anledningen till varför dom blev tillsammans var för att dom hade sex på en toalett? haha sen så blev det en as äcklig marddröm, helt ärligt.. Det var nästan som om jag skulle kunna ta livet av mig när jag vaknade, så jävla verklig dröm också. GAAH  jag hatar drömmar speciellt när dom är verkliga..

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir film kväll Jacob och några andra. Annars kankse åka  runt med Andre, eller ha filmkväll för mig själv? Ja finns många olika saker att välja mellan..
Men väljer nog filmkväll med Jacob och dom, om han inte skulle lana då får jag väl dra hit några andra :).

Gah tusan vad jag har ont i mitt huvud, känns typ som om ajag blev bakis utan att dricka något.. Då är jag hellre full utan att dricka något ;o. Känns som om huvudet ska sprängas när som helst, jag kommer att dö.
Okej jag kanske inte kommer att dö.. Men jag kankse borde äta något så min mage blir tyst.
Så nu ska jag klä på mig och hoppa till köket och göra pannkaker, känns lite onödigt att stå i köket och göra pannkaker i trosor.. Och i köket är där folk kan se in i, eller kanske ska bli nya nakna kocken? Hmm.. Det ska jag fundera över, HAHA nej skoja. Ha en bra dag!










Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0