morning sunshine!

Godmorgon :) Har nyss vaknat och nu ska jag kliva upp och äta frukost osv.
Kanske ska ta och skynda mig så att jag inte missar bussen :)
Idag så börjar jag halv 8 det är skönt som tusan, kan ta en halvtimme senare buss (Y).
Det ger mycket mera än vad folk tror, mer tid att äta och fixa sig.
Igår kväll så låg jag på spikmattan innan jag skulle se på film, ryggen ser ut som en prickikorv! :D
Alldes röd och prickig, det svider efter men det är det värt.
Efter skolan så ska jag hem en snabbis och sedan ska jag till mormor och äta mat kanske med min kusin, sedan så drar jag på gårn och spelar super mario! skit kul.
Sedan hem på kvällen och sova ;m haha om ni ville veta, nejmen ja det är så min dag ser ut.
Bloggar jag inte när jag är hemma en stund så bloggar jag mest troligt hos mormor,
hon är så söt :) Ska även förklara vad tradera är osv. hon håller verkligen på att lära sig om datorer, hon har msn och facebook så det är ju bra.
Ne nu ska jag gå och äta frukost så jag inte missar bussen tänkte jag,
Men bloggar senare idag, Ha en underbar bra dag!







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0