Mormor

Kom nyss till mormor och nu har jag precis ätit potatis mos och köttbullar,
skönt när man slipper göra egen mat säger jag bara haha.
Mamma ringde till mig 7 imorse (klockan är runt 10- halv 11 där då),
så då hade hon tagit sitt första dopp och la och solade..
ELAKT!! jag vill också bli brun,ha värme och bada men även träffa vännerna vi fick där,
låter nog sjukt att ha vänner där men hotellpersonalen och en kille på en bar blev vi bra "kompis" med. Killen på baren blev även kär i mig, haha brukar få lite söta sms ibland :)
Ikväll så ska jag på gårn efter jag har varit här och umgås med lite vänner,
bli väl även att spela lite super mario, kulkul!

Jag och några klasskompsar satt och pratade och kom på att det är ganska onödigt att gå till skolan på onsdagar, vi har läsning en timme först (förutom dom ska ska på råd matråd osv.), sen bild/hk i2 timmar typ?
Sen matte i 50min sen slutar halva klassen. Min "grupp" hade sovmorgon förra terminen och då hade vi även hk på onsdagar och gick någon timme längre på onsdagar men denna termin börjar vi halv 9 på måndagar,vi har bild och slutar 10 över 1 på onsdagar haha. Lovar att ni inte förstår något av vad jag skrev?

Träffade min kompis Elin på stan idag och vi stod och pratade en stund, hon skulle hem till sin mamma i helgen så jag valde att följa med. Det var som sagt ett tag sedan jag träffade hennes mamma och hennes syster, saknar dom LIIITE. Nejmen det ska nog bli kul det :)
Har ni sett Kissies bild på sina bröst? tycker dock att dom ser alldes för fake ut för hennes kropp tycker jag.
Köpte förresten en mobil igår eftersom min gick sönder, :)


Det är  en lg ks360 :) Har haft touch så länge så det ska bli skönt att testa något annat.
Ne nu bjuder min mormor och glass och chokladsås så ska ta och äta upp det ;)!
Haen bra kväll så skriver jag när jag kommer hem från gårn.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0