Maxmat

Gaah, vad kallt det är ute måste jag bara säga! Pappa kom och hämtade mig runt halv 4 iallafall,
vi for och åt på max supper gott! haha Ni som läser detta måste tycka jag är tjock,
jag menar åt där i måndags och åt pizza i tisdags.. och ska äta på burger king nästa vecka :o
men det är gott, jag älskar att vara tjoooock.



Dålig låt, men kom och tänka på den :) haha.
Efter vi hade ätit så for vi till mormor och hjälpte dom lite med deras dator och pratade lite.
Nu ligger jag här och.. lyssnar på slipknot och funderar städa rummet.. men jag orkar inte.
Fick även veta att jag ska vara modell imorgon till Elins uppgift tills öppethus (som är på måndag).
Dom skulle typ likna en hemsida så bra som möjligt eller något så ja..
Men ska kolla vidare och sådant men skriver sedan :)!
Ha en bra dag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0