Mat

Efter jag hade ätit frukost så gick jag ner på staden en stund och kollade läget,
sedan gick jag till min mormor och åt våfflor och glass! super gott.
Satt där ett tag osv. Och jag kom nyss hem från max med min bror,Brittany och Dennis.
Ska snart ta och hoppa i duschen och sedan ta och sova så jag orkar upp imorgon och är pigg.
Men ser på lite scrubs med bror och Dennis just nu, dom + Brittany ska sova här ikväll.
Så jag blir alltså inte lika ensam som igår, hahah nejmen aa.
Just nu har jag en tjuvläsare som sitter bredvid mig och det är ingen mindre än Dennis,
Han är ganska störd och helt jävla dum i huvudet men samtidigt rätt så kul.
HAHA, ne driver bara lite för det var ganska kul medans han läste det hära.
Fick jäkligt ont i magen sedan vi åt på max, jag vettefan vad som har hänt med mig..
Får ont i magen för det minsta lilla jag äter typ, elelr så är det för när jag väl äter så äter jag mycket mera än vad jag brukar eller för att jag typ äter mest skräpmat när jag väl äter också.
Men ne ska bli duktigt på att äta och sova riktigt medans mamma är borta,
känns lika bra så slipper allt bli krångligt och jag kommer in i en bra tid att sova osv.
Ne nu ska jag ta och gå och duscha så skriver väl imorgon bitti om jag hinner elelr så blir det när jag kommer hem från skolan, ni märker väl!



Hittade en bild på mig och Marie sen nyår :)!
Ser jäkligt brun ut kom jag och tänka på ;o



Kommentarer
Postat av: Denniiizzzz

Erkänn, jag var höjdpunkten på dagen! :))))

2010-02-02 @ 16:19:29

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0