MAMI IS HOMEE

Mamma kom hem för ca. en halv timme sedan eller liknande, så nu har vi kramat om varandra,skrattat och berättat fula saker. HAHA, även kollat vad hon köpt fick en lampa (ahhaha), typiskt utomlandsarmband + vanliga armband, sandaler och en as snygg tröja! GOSH, ibland inser man hur mycket man saknar sin mamma. Hon var ju nästan borta en månad så jag har rätt att sakna henne, fuck er! haha, nejmen det är nice. Just nu ligger hunden min bredvid mig i hennes säng och sover medans mamma sitter vid datorn i ett annat rum, hon kommer snart hit och ska krypa ner och se på film och sedan sova med mig :)! Blir nog nice ska ni se,
Ne fytusan nu måste jag snart kankse hämta nå gott och locka hon till sängen som man gör med en hund, why not liksom ;) nejmen nu ska jag ge upp med mitt onödiga natt prat och onödiga inlägg i bloggen hahah.


Älskar dig, än fast du är kort och dryg ibland :)!♥


Kommentarer
Postat av: mami

Älskar Dig över allt annat hjärtat mitt, fastän du kan vara sur å tvär ;) :P

2010-02-18 @ 10:19:58

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0