liver leker, jag steker.

Ja jag lever ännu så liver leker, men att jag steker? Har ingen sol så går inte :(.
Åkte först till skule och skulle åka där men såklart så var det någon tävlings skit där,
så vi åkte till bjästa istället. As skön snö från början, men sen blev det as mycket på vissa ställen osv. Så blev as jobbigt när man fick för fullt på brädan x'D Men det gick bra, Kul var det iallafall!
Mamma och dotter-dag? eller någe :). Just nu ligger jag här i sängen och lyssnar på lite skön musik.
Ska snart ta och hoppa i duschen och hoppas på att mamma är klar med go maten då.
Ikväll ska jag nog vara med Jacob eller André och massa andra, får se vart kvällen tar mig. (HAHAHAHHAHAHAH lät fel som fan).  Mamma ska ha någon jävla förfest här innan hon ska ut, så ser väl om jag måste fixa henne som vanligt. Men det är otroligt kul, sen fixa mig själv då. Gaah, min mage pratar.. Borde stoppa mat i den så den blir lite nöjd och lite tystare kankse. Just!!! hahah, jag tror jag och mamma måste ta och köpa skidglasögon. När det går fort så ser man ju fan inget ;o. Men inget brutet ännu så det är ju bra!
Ne ska gå och slänga mig i duschen (aj.. inte bokstavligt!) sen kasta i mig mat och kasta smink på mig :)!
Ha en bra kväll


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0