lessssss

Börjar bli lite halvless på grannarna över oss, när deras hundar bråkar titt som tätt.
Nyss började dom gny lite (är gny ens ett ord? :S) haha, och jag satt här och sa "ssssh.."
Och trodde att dom hörde mig!? hahaha jag är som jag är..
Efter ett tag började dom bråka och gah, vad less jag blev, satt med två kuddar för öronen.
HAHA, gud vad jag är töntig! men sånt man får leva med.
Mamma ringde mig för ett tag sedan och då pratade Prakash aka. Plutten med mig,
haha så söt :). Har även lagt på en beställning på mamma om vad hon ska köpa åt mig!
MOHAHAHA! typ väskor, helst lite bagy så man kan ha dator,idrottskläder osv.
Sjalar - helst färgglada som man kan ha till sommaren.
ringar - alla storlekar,stenar,figurer osv.
Skor - nå snygga skor hon hittar ;)
Klockor - en viss sort, kommer dock inte ihåg vad den hette.
Sedan lite mera, känns kul när hon komemr hem och man får massa saker :D:D ahah.



Min fina status på facebook :). tyckte dock att det var lite kul med det första i texten.
ahha, ne nu ska jag gå :) ha en bra kväll!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0