kvällen.

Ludde är snart påväg och sen så kommer nog Andre och Brittany,
kanske kollar på melodifestivalen en stund, små dricker,ut med bilen?
Ja kvällen är helt obestämd ännu! Dennis försökte hjälpa mig med photoshop.
Men man behövde nå skit och installationen gick inte som den skulle typ,
så han skulle svänga förbi på tisdag och fixa det åt mig, känns great! :)
Då har man äntligen photoshop igen, sköntskönt!
Inte för jag precis hade tänkt att redigera alla bilder men ändra nyans osv.
Fixa header och sådant, så det blir otroligt nice kan jag ju säga.

Jag,Klas och Lisa? (tror hon hette så) sitter här i soffan och ser på big mom?
Eller vad tusan den heter, den går på 5an iallafall. Rätt så kul att kolla på,
men jag borde gå och fixa mig så att jag är lite fixad iallafall.
Känns lite gay att sitta med en knut på huvudet och typ inga ögonbryn ;o.
Men nu ska jag gå och fixa mig och möta ludde!
Så skriver sedan :)! Ha en bra kväll.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0