kalla sverige.

Ja det tycker min mamma just nu, hon ringde för ca. 10min sedan och sa att hon var hemma i Sverige. och för att vara jäklig så sa jag att det snöade här och var 10 minus! MOHAHAHA. Det enda som saknas nu är väl att dom typ.. krockar på påvägen hem eller liknande? Skulle vara sorligt, hoppas inte hon är någe brun.
DÅ JÄVLAR BLIR JAG SUR!! haha, nejmen.. ska forsätta städa med mormor nu :) Ha en trevlans dag!


BTW! TAR 2½ JÄVLA TIMME FÖR VÅRAN TVÄTTMASKIN ATT TVÄTTA!! HUR JÄVLA OTROLIGT SEG ÄR DEN INTE!? GAHAAH jag får nå fel.
Fick en fråga vad jag använder för smink osv. Så tänkte visa det senare eller till helgen :).


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0