Indienbilder.

Satt och tänkte på att jag pratar mycket om min mamma och indien just nu, så kan lägga upp lite bilder sen vi var där förra året! :)


Chillar vid poolen första dagen, fanns även luftmadrasser osv. som man fick låna.

Första dagen i havet i guess, jag och min bror.


Vi gick längs stranden en kväll och hittade detta fartyg som hade varit fast där.. as länge över 100år eller nått? haha vet inte exakt


Fick besök av en as stor kakelacka? vid poolen. Jag grät för den såg äcklig ut..




Åt mat på en restaurang nära havet, tikka masala(?) var nog det vi åt varje kväll i två veckor.


Fina el-ledningar, inte konstigt att strömmen gick titt som tätt.


Jag och mamma gick på toa och när vi kom tillbaka fick vi se detta,
kunde inte sluta skratta! hahaha


Prakash aka. Plutten och jag, sista kvällen vi var där :).


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0