home.

Äntligen hemma (ne skoja, det var kul där). Vi åt mat, drack kaffe med glass i osv.
Fick även träffa min fd. kusins tjej (ni undrar nog hur jag menar med fd. kusin, men hans mamma var förlovad med min farbror och ja växte stort sett upp med honom), hon var as trevlig iallafall.
Sen så har jag suttit och tyckt synd om mig, pga min läpp (A) ni förstår inte hur ont det gör, och dessutom så är jag sugen på citron.. JÄTTE STARKT JOBBAT, gah. varför ska jag jämt lyckas med sånna dära saker?
Men nu hade ajg tänk att hoppa i duschen,skrubba kroppen osv. Och sedan se på en film och sova, känner att jag får för lite sömn under veckorna så kankse ska försöka lägga mig lite tidigare iallafall. Men det blir alltid så att man ska kollla det och sen en annan sak på internet och tillslut är klockan runt 11-12, inte så planerat kanske ;). Men jag är inte så känd för min planering, haha. Tänkte även prova en leopard sminkning innan jag hoppar i duschen,så ni får kankse se den sedan :)! ha en bra kväll


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0