home sweet home.

KOm precis hem från Brittany, vi såg på tv osv. Och sedan såg vi på never back down.
Åt popcorn och massa annat gott, riktigt trevlig söndags kväll måste jag säga.
Alla som går på gymnasiet hade öppet hus i lördags så vi 9or kan komma och kolla vilken linje som verkar roligast osv. Så dom är lediga imorgon istället och det suger..
Så jag hade tänkt att se på det regnar köttbullar nu snart igen och sedan försöka sova,
så sjukt.. När jag var hos brittany var jag nära att somna i soffan och nu är jag pigg som tusan..
Min katt ligger här bredvid mig och myser lite, haha hon håller om min arm? XD



Tror hon vill att jag ska sänka min fina slipknot musik :)´,
Men icke den är bra den. Jacob (kompis´) sitter på msn och vill att jag ska bli bisexuell?
Jga frågade varför och då sa han "nice ju :D" jag: för vem av oss? ;o.
HAHAH, ja ganska sjuka saker som vi brukar prata om men det är kul.
Ne nu ska jag se på film så jag kommer upp imorgonbitti,
ni får inlägg på morgonen och antagligen när jag kommer hem till mormor.
Ha en bra kväll!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0