home.

Kom hem för ett tag sedan, vaknade runt 2. Åt nyponsoppa med glass sedan så drog jag till sjukhuset och umgicks med min vän Elin, gick även till Mikael ett tag. Och sedan så kom Brittany och Ludde, vi gick och lekte på lekterapin. HAHHA sjukt kul, har en video på Elin och Ludde, så ni får väl den imorgon eller liknande ;).
Elins mamma och Micke kom och hälsade på också, dom lämnade även ett xbox med massa spel.
Jag och mamma drog till max efter att vi var hos Elin, vi tog en drive in och åt det här hemma.

Igår så kom Jacob hit, vi såg på 2012 och dampade rejält.. Tror min maddras typ var på golvet ett antal gånger.
Men det e nice, vill även se en skräckfilm. Men det ville då inte han ;o. Så blec kittlad ihjäl när han insåg att jag var kittlig x'D Ja, det var roligt. Men nu så hade jag tänkt att se på en film eftersom jag har skola imorgon så ska jag försöka lägga mig i en normal tid... Hoppas ni hade en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: ronja

fin blogg :)

2010-02-28 @ 23:58:36
URL: http://ronjasofieriksson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0