helluu

Har duschat nu = rakat benen, känner sig så mysig då. HAHA,
jag är sjuk i huvudet. Praon gick bra, var rätt så kul faktiskt, först gjorde vi inget sen så hackade och skalade 20kg lök (Y). Jag grät.. hahahha Ulrika med, det var kul.. för dom andra för dom stod och skrattade haha.
Sen så... satt vi ner, plockade in lite disk, åt<333, drack cola.. satt ner. Ja en chill dag,
undra vad vi ska göra imorgon, lär nog få hacka ännu mera lök.. Så bäst att vara osminkad,
nog för att jag typ bara ha maskara men ändå så äre inte så fint när det rinner.
Jag har inget mera att säga tyvär.. Gud  vad tråkig min blogg har blivit..
Bjuder på lite bilder på mig och Carro.




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0