Godmorgon!

Jag har haft otroligt dålig sömn, vaknat ungefär varje halv timme utav att jag frös.
Men jag var alldes svettig och usch.. Mysigt säger jag bara,
kollade febern nu och hade 37.5, och har as ont i huvudet så kände att det är nog lika bra att jag stannar hemma. Lär nog ändå behöva åka hem från skolan, har jag huvudvärk på morgonen så blir det migrän liknande sedan om jag anstränger mig (går osv.) så japp.
Vaknade upp utav tre olika samtal ett av mamma,ett av mormor och ett av pappa, inte nog med det så hade jag två alarm på också. Hahah, ne nu ska jag ligga här och lyssna medans trafiken kör förbi huset och upp/ner mot skol och jobb medans jag ligger här inne i värmen och är hungrig av någon konstig anledning.
Kan inte äta när jag nyss vaknar för då håller jag typ på att spy om man säger så.
Ne nu ska jag försöka få lite mera sömn, ha en bra dag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0