godmorgon sunshinessss!

Vaknade för en kvart sedan har redan hunnit ringa till Ullis, lovely! Vill inte att hon ska försova sig eller något, pinsmt att vara där själv och dom är lite läskiga x'D Så ska snart kliva upp och fixa mig sen så jobba, eller jobba och jobba. Sitta still största delan utav dagen, as skönt! Sen så ska jag gå och klippa mig.. Blir mest troligt som hon på bilden här nedan.

Blir nog snyggt? Hoppas jag, gah. Sen så far jag till gårn direkt efter att jag har klippt mig. Så skriver antagligen när jag kommer hem därifrån, tror även jag ska försöka lägga mig tidigt.. Så slipper man vara såhära trött varje dag. Men ska kila nu så jag inte kommer försent! Ha en bra dag så hörs vi sedan.


Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan

hittade dig på hofosho. Hofosho-Vira har startat egen blogg, kandylandy.se, kolla och kommentera kram <3

2010-02-26 @ 16:12:11

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0