Godmorgon.

Klev upp runt 7 för att gå ut med hunden min och här är jag, och har precis ätit en hårdbröd macka och ett glas oboy. Ska snart gå in på toan och fixa mig, om inte min maga stoppar mig vill säga..
Har så jäkla ont i magen,vill typ spy medans jag vill ta livet av mig. Nejmen ungefär, jag vettefan vad jag ska göra. Det blir ju värre när man spänner sig, men inte fan går det att slappna av med den värken inte..
Jag skulle kunna gråta eller skära av mig fingrarna bara för att jag ska sluta ha ont, så jävla ont gör det.. Jag brukar få sånt hära ibland utan att ens ha ätit något speciellt.. Men får hoppas det går över på en kvart iallafall, i värsta fall så kan det sitta hela dagen.. Känns lite mindre kul. Men vi ser väl. Ska lägga mig ner och kollar om det går över. Annars så vettetusan vad eller hur jag ska göra. Vi ser väl! :)
Ha en bra dag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0