godafton.

Jag sitter fortfarande i ett linne,håret åt alla håll och osminkad än. Har inte orkat fixat mig, ikväll så ser det ut som om jag ska vara med Brittany,Ludde,Klas och kanske Elin eller kanske dra film kväll. Blir nog kul det med.
Just nu väntar jag på att mat la karin ska bli klar någongon, fast under tiden kanske man ska hacka lite sallad eller liknande? Har croketer (?) i ungen just nu, ni vet.. Som strips fast dom är runda? HAHAH,
älskar min förklaring, men aa skit gott iallafall. Sen doppa dom i ketchup eller något.
Har ingen ork att göra någon "finare" middag med kött och skit, och till det blir det vatten.
Har slut på saft,lättdrycker och mjölk, haha men vatten skadar ju aldrig.
Kanske ska göra citronvatten eller liknande så det får lite mera smak, hm..

Min läpp gör ont till och från nu, speciellt såret där uppe. Det är som "hårdast" och skinet typ  går av ibland? haha låter as skumt jag vet. Tro om hunden min ska komma ikväll, eller så lär den väl dyka upp till veckan.
På nått sätt så vill jag verkligen gå ut i den hära kylan och bara gå en lång promenad med hunden, bra musik i öronen och bara gå och slippa tänka på annat. Helt underbart haha.
Ne nu är maten klar!
På återsende.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0