gäsp.

Kom hem från mormor för ungefär en timme sedan chansar jag på? Lika trevilgt som alltid där, och nu liggar jag och har ont i magen sen semlorna.. hehe, känns nästan som om jag skulle kunna spy..
Busade med hunden påvägen hem så det gick ovanligt fort, har bara legat här och slöat, funderar på om jag ska ut med hunden nu eller efter jag har duschat.. Jag är så enormt trött så ska gå och duscha osv. sen ska jag banne mig gå och lägga mig, känns skönt som tusan kan jag ju lova. Hm.. tro om man ska ut med hunden nu på en gång så har man varit ut med honom igen, sen upp lite tidigare imorgon och ut med hunden så slipper han hålla sig så länge. Det borde finnas en hundlåda eftersom det finns kattlåda, det skulle vara awsome!
Eller det finns säkert men sen lära hunden gå på den när ´man är inne och sedan måste man kanske köpa den.. hahaha, ne nu ska jag gå ut med voffsen! skriver imorgon eller liknande. Ha en bra dag.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0