fläskläpp.

Ja nationellan gick iallafall bra :), Men när jag vaknade imorse så kände jag att jag hade ont på läpparna och sa för mig själv att det var sant (hade drömt om att jag hade slagit någon eller nått), hade no och ja dum som jag är så glömmer jag min väska!! och märker det inte förän jag insåg att min lärare inte var där. Bra karin, är stolt över dig du är så himla duktig. Nu ska jah ner till stan och fika med ELin (hon bjurrar ;)!) Sen så blir det hem till mammas kompis en sväng och sedan ska jag  äta där och sådant. Så hör av mig när jag kommer hem senare ikväll, Ha en bra dag!


Kanske inte syns så bra.. hehehe


kissen och jag chillar ju!


Jag fick min kära telefon igår med!! HAPPY


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0