bloggning.

Är det bara jag som har tänkt på hur tråkig alla storbloggare har blivit? Ingen har liksom skrivit något roligt/intressant på as länge, och dom är dåliga på upptatera osv. Kissie's bröst är så fula och nästan alla saker hon skriver handlar om dom, och hon visar dom hela tiden i cam. Paow bara bråkar med alla typ, Dessie skriver inget för hon är bara med sin otroligt fula pojkvän "bregot". (är vän med han på fb, cool tjej jag är).
Foki skriver bara som salt och peppar-kvarnar nu för tiden? haha, Kenza är bra än så länge.

Dom enda som jag verkligen "tycker" om och läser är typ.. isabell strömberg (?),egoina aka. Regina. och sånna. Men ja.. Kan vara kul att läsa en normal människas liv och ingen som har en "blogg personlighet" eller vad man ska kalla det, folk som oss som skriver om sin vardag osv.

Jag själv funderar på att skriva något ur mina egna tankar snart.. men har inte kommit på vad eller hur jag ska skriva det.. Eller tror jag vet, får se :) Isånnafall lär jag skriva det imorgon i think.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0