bisexuell? homosexuell?

Har ni någonsin tänkt på alla fördommar man har mot oftas bögar, men det är helt okej att vara lebb? Varför är det så? Det är exakt samma sak utom att det är två tjejer. Och oftast är det killarna som hatar bögar medans vi tjejer tycker att det är sött och vill ha en bögkompis osv. Jag menar.. Bara för att dom är bög betyder det inte att dom kommer hoppa på er? Och alla som är bög behöver inte vara som tjejer med smink och tjej betende. Ibland märker man inte ens att dom är bög. Samma sak med lebbar, många tjejer tycker att det är äckligt medans killarna tycker det är as hett. förstår egentligen inte varför vi har fördomar mot dom ;s. Vad sägs om att lära känna dom och ge om en tjej innan att tycka mindre bra om dom? Jätte många tjejer här i Örnsköldsvik har kommit ut att dom är Bisexuell nu, och jag tycker att det är jätte modigt utav dom att våga gå ut med det. Det är inte så många som vågar det trots allt, det är sorgligt.. För killarna/tjejerna är samma personer som förut..      

Jag är inte bisexuell men skulle vara kul att testa att vara med en tjej, jag menar.. Man är fortfarande ung och vet inte riktigt vad man vill egentligen. Man kan ju inte veta om man inte har testat eller hur? Så ja.. Skulla vara "coolt" och en upplevelse att testa, men det är var jag tänker iallafall. Inte ens säkert att jag skulle göra det om jag fick chansen men ändå så skulle jag vilja. En tjej jag verkligen vill ha sex med är audrey kitching, så jävla snygg tjej!!!! haha gud vad jag lät bi där men fyfan vad snygg hon är.. JAG DÖR. kan inte andas..



Ni kan inte säga att hon inte är snygg, då stryper jag er!

Kommentarer
Postat av: e

börjar seriöst undra över min läggning när jag ser henne ... omg..

2010-03-01 @ 16:50:00

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0