bilder.

Jag orkar inte skriva så mycket, var på gårn for hem och fick lite besök av Tove,Robin,Andre och Johan :) Drack kaffe och pratade eller killarna pratade om bilar och jag och tove satt och höll med och sa att det var ju simpelt om någon inte förstod osv. :) Hittade lite bilder på gårns hemsida, gamla som nya :)!



Ja.. ni lär gissa ut vilka som är gamla va? ;)
första bilden: Jag och wedda idag.
andra: Jag emilia och lillsebbe, slutet utav april förra året.
tredje: Jaaacob :) vet inte hur länge sen.. haha
fjärde: Jag jacob och wedda, förra veckan i think
femte: Jag och tove, i slutet utav april :)
sjätte: Jagob, i sommras.
sjunde: Jag.. inte så länge sedan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Klicka i rutan så sitter du fast här ._.

E-postadress: (Syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0